تخیلات ادمین

آرزو می کنم و تلاش می کنم

تخیلات ادمین

آرزو می کنم و تلاش می کنم

اولین گام زبان

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۲۸ ق.ظ

سلام وقت بخیر

 

اولین کاری که دارم انجام میدم آماده شدن واسه آزمون زبان انگلیسی و آلمانی هستش

کل پیشینه زبان انگلیسی من چیزایی بوده که در طول درس خوندن یاد گرفتم و آلمانی هیچ زمینه ای ندارم !

هدفم ایلتس 7 تا 7/5 برای زبان انگلیسی و سطح B1 تا B2 زبان آلمانی هستش و برای اینکار یک سال زمان در نظر گرفتم

دلیل تنوع زبان خوندن من زیاده  فرضا من آمریکا پذیرش بگیرم آلمانی چه فایده ای برای من داشته؟

جواب : ویزای آمریکا راحت تر میدن چون میدونن شما خیلی وابسته به اون ویزا نیستین و گزینه های دیگه هم دارید

موارد دیگم هست به طور مثال چون آلمان یک قطب صنعتی هستش و منم تجارت میخوام بخونم میتونه آینده هم خیلی کمک کنه حتی تو فکر اینم بعدها فرانسه و اسپانیایی هم یاد بگیرم :))

ضمن اینکه برای مقطع دکتری هم گزینه های بیشتری دارم و آلمان که جز اصلی ترین گزینه هام هست با اینکار برای اون هم آماده میشم

 

با من همراه باشید و

خوشحال میشم اگر نظری دارید با هم به اشتراک بذاریم

 

ساعت 2:30 بامداد

نیمه شبتون بخیر : )

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی