تخیلات ادمین

آرزو می کنم و تلاش می کنم

تخیلات ادمین

آرزو می کنم و تلاش می کنم

سلام و احوال پرسی

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۱۲ ق.ظ

سلام وقت بخیر

من ادمین هستم :)

ارشد خوندم و می خوام برای مقطع دکتری مهاجرت تحصیلی داشته باشم

گزینه اصلیم آمریکاست و در مرحله بعد کانادا و اروپا (اولویت آلمان)

می خوام برنامه ریزی کنم و طبق برنامه پیش برم و این برنامه رو باهاتون به اشتراک بذارم

سعی می کنم حداقل هفته ای 3 پست داخل وبلاگ قرار بدم

خوشحال میشم منو همراهی کنید : )

پس منتظر مطالب بعدی باشید

 

الان ساعت 4 صبح هستش پس صبحتون بخیر : )

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۶
رضا رضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی